søndag, mars 16, 2008

15-5 seier for Herrer 1 i sesongens siste kamp.

Takk for meget bra innsats idag fra samtlige på laget mot Lørenskog. Vinst med 15-5 i siste kampen for sesongen smaker veldig bra. I og med seiern idag ser det ut til at vi i Drammen Devils kommer på en 5:e plass sammenlagt. Jeg synes at det er veldig moro og at det er helt fortjent. Vi har gjort en bra sesong og 26 stk forskjellige spillere har bidratt under året. Jørn K, Eivind, Jørn H, Totti, Kennet, Rune, Jonny, Frode, Swing, Robin, Guss, Mats, Cato, Anders, Tommi, Geir, Calle, Geir-Inge, Lukas, Pål, Stig, Larsa, Emil, Geir P, Marius og meg selv. Har jeg glemt noen så si ifra om det til meg. Jeg vil ennu en gang passe på å gratulere oss selv og håper samtidig at vi fortsetter å trene. Det er først nå vi begynner å komme i form å da er det synd om vi slutter å trene. God Påske på dere alle sammen. Hasse