onsdag, mars 05, 2008

Vinst mot Lørenskog for Drammen

Drammen Devils tog et stort skritt for å berge plassen i 1.divisjon etter seier borte mot Lørenskog i Skårerhallen!

Foran kampen ble det hektiskt for Coach Hasse da tre sentrale spillere meldte forfall. Etter noen ringerunder klarte Hasse å overtale #31 Geir fra bedrift til å stille opp tirsdag kveld. I en alder av 41 år debuterer Geir som aktiv og gjør 1 assist i en historisk debut som er ny rekord i klubbens historie! Dette er utrolig moro og det er ikke første gang Herrer A styrker rekker med godt voksne spillere. Noe som virker å fungere glimrende!

Coach Hasse kommenterer kampen:
"I går blev det vinst med 5-8 borte mot Lørenskog for Herrer A. Alle som spillte skal ha stort takk for meget bra innsats. Det er ikke lett å vinne en midtuke kamp sent om kvelden i Oslo. Igår vannt vi imens velfortjent. Jeg blev litt urolig i midtperioden når vi ikke under kampen hadde scort mer en 4 mål på våre digre sjanser. Men samtidlig visste jeg at vi i år pleier og være sterke i den siste perioden, så også igår. Å vinne den med klare 4-0 er meget bra. Det blev muligens litt for mange formasjonsendringer under kampen, men jeg føler at vi endte opp med 2 fungerende rekker. Ekstra berøm til #31 Geir Pettersen som ellers spiller på bedrift og #66 Pål Jokstad som stillte opp på meget kort varsel. At Cato gjør 2 scoringer og Stig 1 er også å berømme litt ekstra. Samtidlig vil jeg også berømme forwards for at vi skapte mange sjanser å hadde mye skudd igår. Altfor mange skudd blev imens avfyrt hart over for at jeg skall være helt fornøyd. Et skudd som går hardt over tverrligger kommer aldri å resultere i noen scoring, det er fysisk umulig. Jeg pleier å si at om en har 3 skudd på mål så pleier 1 å gå inn. De må ikke være harde skudd, bare de er på mål."