tirsdag, august 05, 2008

Sesongen 2008-2009 igang for Herrer 1.

Hei alle innebandyfrelste i Drammen Devils Herrer 1. Håper alle har hatt en deilig sommerferie og at dere nå er sugen til å ta opp treninga igjen. I går startet nemlig sesongen for 2008-2009 opp med 1,5 times treningsøkt i St. Hallvardhallen. Jeg har sagt til styret at jeg er villig til å være deres trener også i år om vi har noe lag å stille med.

At vi var 10 utespillere og 2 keepere i går på vår første trening tyder på at det finnes et visst interesse. Til dere som kom på treninga vil jeg bare si at det var veldig bra innsats og god stemning. For meg såg det ut til at dere har tatt et skritt frem fra forrige sesong fordi ballbehandlingen å spillet i øvrig var bra for å være en første innebandytrening på lang tid.
Håper at treninga på torsdag får like bra oppmøte og at dere andre på laget også kommer.

Etter en titt i min kalender ser jeg at det er 7 uker til første seriekamp hjemme mot Grei. I og med at vi bare trener 2 ganger i uken blir det totalt 14 treninger for de som trente i går innen den kampen. Det høres kanskje mye ut for noen at ha 14 treninger a’ 1,5 timer til rådighet for å komme i form til en ny sesong i 1:a Divisjon Øst Menn. Det synes imidlertid ikke jeg så derfor oppfordrer jeg samtlige til å komme på disse treninger. Vi skal ikke bare komme i form fysisk men også forandre spillet litt å bli bedre taktisk.

Hilsen
Hans Sandberg