onsdag, oktober 08, 2008

Drammenspillere inntar Poengplukkertoppen.

Geir Kristensen leder poengplukkern med 11 p (1+10) foran Calle Wallander 10 p (8+2) etter 3 omganger. Jeg sjøl ligger på 4:e plass med 9 p (9+0).
Vi spillte sammen en hel del forrige sesong og har trent bra sammen i det siste og derfor spillt på samme rekke de innledende kamperne.

Det er meget gledelig for meg at Geir begynnt sesongen på en overbevisende måte siden jeg har utsett ham til ny kapten for Drammen i år. Han har tatt utfordringen på best mulig vis både på trening og kamp.

Nå er innebandy et lagspill og det som teller mest er at man som lag vinner kamper å har det gøy sammen. Derfor vil jeg også berømme dere andre på laget som ikke ennå synns i poengplukkertoppen. Vi hadde ikke vunnet de 2 siste kamperne om vi ikke opptrådt og spillt som et lag. Vi har jobbet hardt i vår defensiv og det har gett uttelling i form av 4 deilige poeng.

Alle kamper denne sesong kommer at bli vanskelige kamper så derfor oppfordrer jeg samtlige på laget at øke sin treningsdeltakelse. Jeg, Geir og Rune har bare misset en trening fra 4 August siden kommer Geir Inge, Pål, Frode og Stig med ca 5 missede treninger.

Om vi står på litt ekstra kan også denne sesong bli en bra sesong med mye glede.

Hilsen Hasse