tirsdag, november 25, 2008

Drammen Devils 2 med nok en seier.

Etter at vi fant ut at vi skulle prøve å runde 100 scorte mål etter halv spilt serie, støtte vi på en "vegg". Det var dags for møte med Romsås il. Drammen stille med - "de syv uovervinnlige" + Arne "The Wall"Hanssen. Kampen var som vanlig 15 min forsinket, så oppvarmingen blei nøyaktig 3min.

Kampen var i gang, og det gikk ikke mer enn 2min før Geir Inge fikk en utvisning for å ha dyttet bort ballen til en motspiller... La den ballen ligge da mann! Romsås il scorer i overtallspillet sitt, og Drammen ligger under. Det tok ikke lange tiden før Geir trakk kølla og scora på Romsås keeperen.
Vi stanget mot et romsås lag som hadde en keeper som reddet det som kom av sjanser til Drammen, helt til dem gjorde ett keeper bytte...? Vi må vel bare sende en takke og et bukk for at dem gjør en sånn taktisk blemme. Det tar nøyaktig 14sek før første kule sitter i nettmaskene, neste kommer etter 20sek. TAKK!

Romsås il var frempå noen ganger og yppet seg, men blei som regel avblåst, skyt over eller rett og slett bare fratatt ballen. Jonna hadde litt problemer med farten til forwarden, men kompenserte med bra kroppsspill :o) Romsås il klarer å score 3mål på vår eminente keeper, men han redder jo en del "skudd"også da.

Dagens høydepunkt må vel være laglederen til Romsås il, Andreas kommer borti en romsås spiller da han skal skjerme ballen, spilleren faller over vantet og over sekretariatet. Laglederen er over hele banen iløpet av 2sek og opp i ansiktet til Andreas. Det hele blir ganske komisk da han gjennom hele kampen har gått og kalt oss ting og slengt dritt til oss og mødrene våres! Hva er det for noe? Stian Johansen... maken til engasjert lagleder skal du leite lenge etter. Det hele ender med at Andreas får 2min og laglederen får en 2min, og at Petter Dahl endelig finner veien til nettmaskene nok engang.

Har dessverre ikke kamp ref her jeg sitter å skriver, men jeg tror og mener at Geir scora 5, Petter 2, og Johnny 1.

Vi må takke Romsås il for en morsom kamp og gleder oss til dere kommer til Drammen:o)

De syv uovervinnlige er forresten: Geir,Petter,Frode,Jonna,Andreas,Johnny og Geir Inge.